הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

בוגרים

פתיחה: 11.7.19 בשעה 19:30 - נעילה: 29.8.19

אמן: תערוכת בוגרים
אוצרות:

תערוכת הבוגרים של בית הספר מוסררה, מראה את התוצרים של בוגרי המחלקות – צילום, אמנות מדיה-חדשה, תקשורת חזותית ומוזיקה חדשה, בסיום שלוש שנות לימוד.
בשנה השלישית ללימודים, מציע כל סטודנט פרויקט מותאם חלל, ועובד על פרויקט אישי בליווי ראשי המחלקות ומרצים נוספים. לקראת התאריך המיועד, הופך בית ספר מוסררה על שני מתחמיו ועל כיתותיו השונות למרחב תצועה מסועף.
התערוכה הרב-תחומית של בוגרי מוסררה, מפגישה בין המחלקות השונות ומראה עבודות הנמצאות על קו התפר בין אמנות לטכנולוגיה, תצלומים, תוצרים חזותיים, מיצבי צילום ווידאו מותאמי חלל, פרפורמנס ומיצבי סאונד.
בגלריה החברתית תוצג תערוכה קבוצתית של הסטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית. משתתפים: מוטי אולשטיין, שלומי בן עזרא, מעין וינר, מיכאל טייבר ואבישג סיבוני.
Top

הגלריה החברתית בבי״ס מוסררה

בשנת 2000 הוקמה גלריה קהילתית בשלוחת ביה"ס ושימשה חלל ניסיוני לעשייה אמנותית בזיקה חברתית וקהילתית תוך כדי שיתוף פעולה במרחב הסביבתי.  בשנת 2006, הפכה הגלריה הקהילתית  לגלריה החברתית, המציגה תערוכות קבוצתיות של צילום דוקומנטארי תוך הפניית מבט לשאלות בוערות ודילמות חברתיות בישראל. כל זאת על בסיס התפישה כי הגלריה,  בית הספר מוסררה ושכונת מוסררה –הם זירת התרחשות אחת.

לאתר הבית
הקמפוס המקצועי מוסררה, שבטי ישראל 22, מתנס מורשה, קומה 3
02-6262568
shilam@musrara.co.il
א'-ה' 17:00-10:00
66, 66 א׳, 17, 19
תחנת כיכר ספרא
X