הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

ביכורים

פתיחה 16.3.18 - נעילה 4.5.18

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: סאלי הפטל נוה

אמנים משתתפים: רננה אלדור, אדווה גולדסטון, טוהר לב ג'יקובסון, אניעם דרעי, שבתאי פינצ'בסקי, יואב פיש, פולינה קיטייניק​

 

התערוכה "ביכורים" מציגה עבודות מאת שבעה אמנים צעירים שסיימו לא מכבר את לימודיהם בביתי הספר לאמנות בעיר – בוגרי מחלקות לאמנות פלסטית, צילום ומדיה דיגיטלית שקשרו בה את נפשם ובחרו להמשיך ולהתגורר בירושלים באופן קבוע, לאחר תום לימודיהם. כל אחד מהאמנים מציג יצירה חדשה שנוצרה במיוחד לתערוכה ומשקפת את תחומי העניין ואת דרכי הפעולה היצירתיות שלו.

 

"ביכורים" הוא פרויקט דו-שנתי ייחודי מסוגו בארץ, יוזמה של הגלריה החדשה, סדנאות האמנים בטדי מטעם המחלקה לאמנות של עיריית ירושלים, המבקש לעודד יצירה של אמנים צעירים המתגוררים בירושלים. הפרויקט, מזמן להם חשיפה ראשונית לצד לווי מקצועי ותמיכה כספית חלקית למימוש עבודת אמנות המוצגת בתערוכה. בחירת האמנים המשתתפים נעשתה מתוך מכלול של שיקולים מקצועיים, לצד המגורים בעיר ירושלים כתנאי בסיסי. 

 

 

פרט מתוך המייצב של אניעם דרעי, צילום: דור קדמי

Top

הגלריה החדשה – סדנאות האמנים אצטדיון טדי

היא מרכז עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית של עיריית ירושלים, הפועל קרוב לעשרים שנה במטרה לקדם את תחום האמנות החזותית בירושלים ולעודד אמנים צעירים ומבטיחים להישאר בעיר וליצור בה. המתחם, הממוקם בחלל פנימי תחת הטריבונות באצטדיון הכדורגל הירושלמי ע"ש טדי, כולל 19 חללי עבודה העומדים לרשות אמנים ירושלמים מובילים בארץ ובעולם. במקום פועלת גלריה מקצועית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית.
לאתר הבית
אצטדיון טדי שער 22 (אגודת ספורט ביתר 1)
02-5834272
newgallery@jerusalem.muni.il
ג' 14:00-11:00; 19:30-16:30 , ו' 14:00-10:00
6,16,17,31
תערוכות מציגות:
X