הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

דרך לדרך, 2014

20.3.14 - 10.5.14

אמן: אורית ישי
אוצרות: רז סמירה

גלריה דוויק, משכנות שאננים, שמחה לארח תערוכת יחיד של הצלמת אורית ישי. התערוכה מורכבת מקבוצת תצלומים גדולי ממדים שצולמו בזמן נסיעה, במעבר מדרך אחת לדרך אחרת, כשהאמנית בתוך כלי תעבורה. היא מצלמת דרך החלון, מהפנים הסגור והחונק, את החוץ, את העולם האמיתי. "ההתבוננות והעיסוק בהתבוננות מן הפנים אל החוץ, מאפשרים הרהורים על דברים רחוקים כקרובים, על רומנטיקה ונוסטלגיה, על פצע ומרפא, על הכל." אומרת ישי

מצבי ההתבוננות מהפנים לחוץ, הם המצע ונקודת המוצא של העבודות המוצגות בתערוכה. עבודות בהן קו האופק בים רגוע, מסלולי טיסה שנראים כמצוירים או קומפוזיציות מופשטות, כל אלה משדרים מצד אחד רגיעה ופסטורליה, המהולה ביופי ושלווה ומצד שני אנו מודעים לזמן ולמצב של תנועה מתמדת ותזוזה ולעיתים למתח וחרדה במרחב כשהעבודות צולמו. ישי מתמקדת בדרך ובתנועה, לא ביעד הסופי, היא תופסת פרגמנטים מהדרך. היא מתעדת את הדרך, את התהליך מהפנים לחוץ ולהפך. זהו תיעוד ללא זמן ומקום ספציפיים. "כשאני בוחנת צילומים חדשים אני מוצאת קושי להבדיל בין המקומות והשנים בהם צולמו העבודות, קווי הדמיון בהן רבים".

שיח גלריה עם האמנית והאוצרת: יום שישי 2.5.14 בשעה 11:30 

Top

גלריה דואק משכנות שאננים

גלריה דוויק ממוקמת בלב מרכז הכנסים ע"ש קונרד אדנאואר במשכנות שאננים  והינה גלריה ציבורית ללא כוונת רווח. הגלריה נותנת במה לתערוכות אמנות עכשווית של אמנים צעירים וותיקים כאחד תוך התמקדות בסצנת האמנות הירושלמית  וכחלק בלתי נפרד ממנה.

לאתר הבית
משכנות שאננים, ימין משה
02.6292220
hanna@mishkenot.org.il
א'-ש' 20:00-10:0
4, 14 , 18 , 21


הצג מפה גדולה יותר

X