הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

חשיפת קיר אמן

29.12.12-23.2.13

אמן: מיה ופורת סלומון
אוצרות: רונן סימן טוב

רונן סימן טוב מארח לקיר אמן בסדנאות האמנים את האמנים מיה ופורת סלומון.

>

השניים ביצירתם לקיר האמן בסדנאות האמנים יציגו עבודה בשם 'כלי ירויה', עבודה בה הם בודקים את המתח הקיים בין מצבים של מוות וחיים, שלמות וקריסה. העבודות של מיה ופורת נוגעות בקו התפר העדין של מצבים התלויים כבלימה המכילים בתוכם את פוטנציאל ההרס לצד הנישגב הרוחני.

בשתי עבודות אניגמטיות, רישום על נייר ופיסול בחומר, דרך בדיקה של מערכת היחסים הזוגית משאירים מיה ופורת את הצופה עם שאלות רבות על מצבו הקיומי של האדם כפרט בעולם לצד מצבינו כחברה ככלל.

>

פורת סלומון- בוגר בהצטיינות המחלקה לאמנות בצלאל, וכעת לומד בתכנית ה MFA לאמנות של בצלאל בתל אביב.

>

מיה סלומון – בוגרת בהצטיינות, המחלקה לקרמיקה בבצלאל.

>

רונן סימן טוב צייר הפועל בסטודיו בסדנאות האמנים, תואר שני בארכיטקטורה ובינוי ערים באוניברסיטת דלפט- הולנד ב -1992, ותואר שני באמנות בבצלאל.  בין המקומות בהן הוצגו עבודותיו בארץ: גלריה בינת, גלריה עינגא, גלריה ברוורמן, בית האמנים ירושלים ובמוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון תפן ומוזיאון ישראל.

בחו"ל: ב'סיטה אינטרנשיונל דה ז'אר' בפריז, ב 'הגלריה', רובע 6 פריז, בפייר ברז'ה פריז. מרצה במחלקה לארכיטקטורה בבצלאל אקדמיה לעיצוב ואמנות ירושלים.

Top

סדנאות האמנים, ירושלים

מתחם סדנאות האמנים בתלפיות הוא מרכז לתרבות עכשווית, המציע ליוצרים/ות בתחום האמנות החזותית סביבת עבודה עשירה. הוא כולל חללי סטודיו מסובסדים לאמנים המתגוררים בירושלים, גלריה ובה תערוכות מתחלפות, ביקורי אוצרים והרצאות פתוחות לקהל, כמו גם שיתופי פעולה ותכניות חליפין עם מוסדות אמנות בארץ ובעולם. סדנאות האמנים (ע"ר) הוקמה בשנת 1982 ע"י הקרן לירושלים והיתה למיזם ראשון מסוגו בארץ שאיפשר  ללמעלה משישה עשר אמנים לפעול בחלל עבודה מסובסד, במטרה לעודד את העשייה האמנותית בירושלים.
לאתר הבית
האומן 26 , קומה 4, א.ת תלפיות
02.6797508
artcube.jlm@gmail.com
ה' 20:00-16:00 ו' 14:00-11:00
קווי אוטובוס 5, 13
הצג מפה גדולה יותר
X