הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

ירד הגבול אל קצה ההר

פתיחה: 2.3.19 בשעה 19:30 - נעילה: 5.5.19

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: יהודית שלוסברג-יוגב ואמיר בולצמן

תערוכת סאונד | מקהלת גיא בן-הנום

לנוכח המדבר הצחיח, היער האפל, להקות השדים, השעירים לעזאזל, הנמרות המתעוררות בלילות ירח מלא, יש להתכנס, לשיר, לצעוק יחד, להעיר את זה ששוכן בתוכנו, שעומקו כעומקה של תהום ורוחבו כרוחב השמים; זה שצימצמנו, הדחקנו, השכחנו את קיומו.

מקהלת גיא בן-הנום נולדה בעקבות יוזמה של מרכז מעמותה, אשר הזמינה את המוזיקאי נועם ענבר להקים מקהלה קהילתית נסיונית. ענבר אסף קבוצת זמרים וחבר למשורר והמחזאי יונתן לוי, שכותב את המלים לרוב שירי המקהלה. מאז וזה כארבע שנים נפגשים חברי המקהלה מדי שבוע במעמותה/בית הנסן. הם מלחינים, מבצעים, מנהלים ומפיקים את המופעים כקולקטיב, תוך שהם מחליפים ביניהם תפקידים.

בתערוכה "ירד הגבול אל קצה ההר" בחרנו לפרוש את קולה של המקהלה על פני חלל וזמן. חללי מעמותה, שבשנים הראשונות להתגבשות המקהלה שימשו בסיס ובית לחזרותיה, משמשים כעת חללי תצוגה לתהליך העבודה הייחודי שפיתחו. בתערוכה ביקשנו לחדור מבעד ל"מופע" ול"יצירה השלמה" אל תוך מרכיבי האורגניזם, לחשוף את הפרטים והקולות הפועלים בו ואת מנגנוני הלימוד והעבודה המניעים אותו.

חברי המקהלה: אלי אוריאן/ נעם אחדות / לילה בטרמן / אלה דניאל / רות דנון / גדעון לוי / קטרין לסקו / אמיר מאיר / דור מגן / אילנה סניטמן / נתן סקופ / נועם ענבר / עדו עקוב / עמית פישביין / פיי שפירו / מיכל תמרי

 

Top

מעמותה

מודל העשייה במעמותה מבוסס על שיתוף ידע ועזרה הדדית: לימוד, ביקורת, תצוגה ויצירה שמתמקדים בטכנולוגיה ובמדיה ושומרים על עצמאות אמנותית בניסיון לקיים אפשרות של תרבות אחרת, שמפתחת תהליכי עומק, משוחחת ומתדיינת עם הסביבה, בתגובה לתרבות הבידורית והפסטיבלית והרוח הצרכנית השולטות בעיר. המתחם החדש, חללי המרתף של בית הנסן, בית החולים למצורעים לשעבר, ישמש כסדנאות לאמנים, חדר וידיאו, חדר סאונד, חדר הקרנה, חללי תצוגה ומרכז לימוד ומפגש
לאתר הבית
מעמותה בבית הנסן: גדליהו אלון 14 ירושלים, קומת מרתף
02-5630182
mamutita.art@gmail.com
ב' 12:00-16:00, ג'-ד' 14-18, ו' 10:00-14:00
13, 18
הצג מפה גדולה יותר
X