הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

ללא שם – צילומים וידאו

12.7.18 - 27.7.18

אמן: נטע לוי
אוצרות:

תערוכת הבוגרים של בית הספר מוסררה, מראה את התוצרים של בוגרי המחלקות – צילום, אמנות מדיה חדשה ומוזיקה חדשה, בסיום שלוש שנות לימוד. בגלריה החברתית תוצג עבודתה של נטע לוי, בוגרת המחלקה לצילום.
נטע לוי \ ללא שם – צילומים וידאו

נטע דוגמת טקסטורות ודגמים הקיימים בעולם. אלו משרתים את הדימויים המומצאים שלה.

 

"העולם שאני מבקשת ליצור דרך הצילום הוא אטום, חסר סאונד וחדשני. זהו עולם ללא בני אנוש, רק זכר ליצור של האדם-יצור המוני, משוכפל ומועתק. ארכיטקטורה וגיאומטריה בעולם התעשייתי והאורבני מושכים אותי וקוראים לי ליצור מהם סדר חדש או הפוך. כשאני מרכיבה דימויים חדשים אני בוחנת את הצד הרוחני שלהם מול הקיום. ארבעת היסודות אויר, מים, אדמה ואש, הם ההשראה לפרויקט שלי. מתוך מחשבה על התהליכים הטבעיים הקורים בעולם, מקור כל הדברים – יצאתי אל הדימויים החדשים שנוצרו, הנראים לעיתים כוירוס אדריכלי המשתלט על העולם".
Top

הגלריה החברתית בבי״ס מוסררה

בשנת 2000 הוקמה גלריה קהילתית בשלוחת ביה"ס ושימשה חלל ניסיוני לעשייה אמנותית בזיקה חברתית וקהילתית תוך כדי שיתוף פעולה במרחב הסביבתי.  בשנת 2006, הפכה הגלריה הקהילתית  לגלריה החברתית, המציגה תערוכות קבוצתיות של צילום דוקומנטארי תוך הפניית מבט לשאלות בוערות ודילמות חברתיות בישראל. כל זאת על בסיס התפישה כי הגלריה,  בית הספר מוסררה ושכונת מוסררה –הם זירת התרחשות אחת.

לאתר הבית
הקמפוס המקצועי מוסררה, שבטי ישראל 22, מוסררה (בית קנדה – קומה ג')
02-6286519 שלוחה 109
reutb@musrara.co.il
א'-ה' 17:00-10:00
18
תחנת כיכר ספרא
X