הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

מגרסת נייר

26.11.16 - 11.2.17

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: מקס אפשטיין ועודד זידל

רשמים VI מציגה גופי עבודה של 82 אמנים. בדומה לתערוכות הקודמות של הביאנלה, היא נפרשת על פני כמה חללי תצוגה ברחבי העיר. התערוכות השונות, שנאצרו בידי אוצרים עצמאיים, ממשיכות את קו המחשבה של התערוכה המרכזית של הביאנלה, המוצגת בבית האמנים, ועומדות בדיאלוג עמה. כמוה הן ממקדות את תשומת הלב בנייר ובנוכחותו רבת-הפנים בעשייה העכשווית, באיכויותיו הפיזיות של הנייר ובפוטנציאל האימננטי האצור בתוכו ביחס לפעולת הרישום המתקיימת עליו.

העבודות בתערוכה מגרסת נייר, המוצגת בגלריה אגריפס 12, כמו מאששות את המהלך שהתווה גרשוני בעבודה הנייר לבן מבחוץ אבל בפנים הוא שחור, שחשף בה כביכול את הפנים השחור של הנייר על ידי קריעת פיסה ממנו וגילוי התוך האפל והסמוי. העבודות שבתערוכה – למעשה, מיצבי נייר – פורצות את גבולות הנייר כמצע גרידא כדי לחקור ולממש את הפוטנציאל שלו כחומר פיסולי המגלם נפח. הן מאפשרות לו לגלוש אל חלל הגלריה המארח ולהתפרש אוטונומית במרחב, כעבודות תלת-מימד. בנוסף, התערוכה מנהלת דו-שיח עם היעוד המקורי של חלל הגלריה, במקור דירת מגורים, כשההצבה בחלל מעלה סוגיות המתקשרות לחלל הביתי על הקשריו האינטימיים והמאיימים כאחד, למורכבות החלוקה שבין פנים וחוץ.

אמנים משתתפים : 

אלחנדרה אוקרט, רותי דה פריס, עודד זידל, מיטל כץ-מינרבו, רויטל לסיק, רינה פלד, להלי פרילינג, רונה פרלמן, נדיה עדינה רוז, תמר שפר

 

 

Top

אגריפס 12

הגלריה השיתופית "אגריפס 12" הוקמה באפריל 2004 על ידי 15 אמנים כמרכז של פעילות יצירתית עצמאית וחופשית, ללא שיקולים מסחריים וללא מטרת רווח.

חברי הגלריה הם אמנים פעילים ומוכרים שהציגו במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם, חלקם זכו בפרסים ובמלגות הצטיינות ומלמדים במוסדות כגון: בצלאל, מכללת הדסה ובית הספר לקולנוע "סם שפיגל".

מיום הקמת הגלריה הצגנו עשרות תערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות בהן השתתפו אמני הגלריה ואמנים אורחים. וכן קיימנו מפגשי שיח גלריה, ערבי מוסיקה וקריאת שירה ואירועים אחרים

לאתר הבית
אגריפס 12 (כניסה דרך סמטת אלבוחר) ירושלים
077-5404897
agripas12gallery@gmail.com
: ב'-ה' 19:30-16:30 שישי-שבת 14:00-11:00
19, 32, 66, 7, 74, 45, 8, 78, 25, 75, 18
תחנת יפו מרכז
  הצג מפה גדולה יותר
X