הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

מיני ירושלים

פתיחה: 25.7.19 - נעילה: 8.8.19

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: דן אורימיאן, פרופ' דורון בר

מקומות קדושים, סמטאות, רחובות, שווקים, תצפיות, שכונות, למעלה-למטה.
מיני ירושלים, תערוכת הסיום של תכנית מעשה חשב* מציגה נקודות מבט אישיות וייחודיות על מורכבותה של ירושלים. דגמים מוקטנים של העיר מקבלים חיים ופרשנות בטכניקות של רישום, פיסול, מיצב, ווידאו. השיטוט בחלל הגלריה הופך להיות כמעין סיור מופשט בחלקיה השונים והטעונים של העיר.
לצד עבודות סיום תכנית מעשה חשב יוצגו בגלריה גם מבחר מעבודותיהם של תלמידי שנה א' בתכנית.

 

אוצרים: דן אורימיאן, פרופ' דורון בר

 

מציגים: גלעד אדמוני, נעה ברוש, נעמה ברטוב, תמר גולן-תמוז, שרון יקותיאלי, עדי לוי, עדנה ליאני, חני מייטליס, דינה פינקל, ותלמידי שנה א'

 

* מעשה חשב הינה תכנית לימודים לתואר שני המשותפת למכון שכטר למדעי היהדות ולבית הספר לאמנות הקוביה. התכנית מציעה קורסים בתחומי האמנות היהודית המשלבים היבטים עיוניים ומעשיים. מטרת התכנית היא לחשוף את הסטודנטים לעושר הטמון ביצירה היהודית החזותית ולהפוך אותם לשותפים פעילים ביצירה זו.

 

Top

הקוביה

בית הספר הקובייה הוקם בשנת 1980 בשכונת מורשה בירושלים. לאחרונה עבר המוסד למשכנו החדש בעמק המצלבה, בביתה המיתולוגי של הפרימה בלרינה הראשונה- רינה ניקובה. הקוביה מהווה מודל למוסד אמנות יחיד מסוגו בארץ, הנותן מענה לצורך אמיתי וכנה וקורא לחזרה לעשייה אמנותית, ערכית ואישית. מקום הנותן אפשרות ייחודית להשמיע ולבטא את הקול האישי והייחודי של כל אחת ואחד.

לאתר הבית
יהושע יבין 13, עמק המצלבה, ניות
02-5456222
hacubia@jerusalem.muni.il
א-ה 9:00-17:00 ו' בתיאום מראש
15,17,19, 22, 32
הצג מפה גדולה יותר
X