הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

משחקי חצר

פתיחה: 5.1.18 - נעילה 2.2.18

אמן: בועז לוונטל ויאנה אר
אוצרות: מידד אליהו

משחקי חצר, תערוכתם הזוגית של יאנה אר ובועז לוונטל מציגה מעבודותיהם, בפעם הראשונה, בהצבה משותפת שנוצרה במיוחד עבור חלל גלריה ברבור.

זירות הציור האילמות בעבודותיהם של אר ולוונטל, מקיימות בתוכן תנועה מתמדת בין מציאות, זכרון וחלום, ויוצרות עולמות מרובדים התובעים התבוננות ממושכת ופרימה אטית.

עבודתם המגוונת של האמנים, ציורי השמן והאובייקטים של לוונטל, ועבודות הגרפיט, הפחם, השמן והשעווה של אר הן עבודות כבדות אויר, אור וחומר. עשויה שכבות של פעולות ציוריות והתרחשויות נרטיביות, יצירתם היא חמקמקה מפרשנות בהירה.

אך אל לכבדות זו להטעות, שכן יצירתם של לוונטל ואר מלאה ברגעי פקיעה בדמות נגיעות צבע זרחני ומסטיקי, שיבוץ יהלומי פלסטיק נוצצים או פנינים מלאכותיות שחורות הלוקחים את עבודתם הרחק ממלכודת הפאתוס הצפויה להן אל עולם מלא פיוט ופלא.

עבודתם השואבת ממשקל העבר אך מותחות חרישית את גבולות מדיום הציור, נובעת מתוך הכרה, הערכה ובעיקר אהבה אל הציור כשפה עצמאית, כלי ביטוי חסר תחליף.

ההצבה בגלריה ברבור, בסמיכות לחצר גן הילדים השכן, באה לתת מבט מעט אירוני של עבודתם של אר ולוונטל תוך תזכורת לאופי עבודתם הניסיוני-משחקי של אמנים אלה.

אירועים בתערוכה:

  • יום שישי, 26.1, בשעה 12:00 – שיח גלריה

 

Top

ברבור

ברבור הוא מקום לאמנות בירושלים ופרויקט מתמשך בהתהוות. נפתח על ידי אמנים צעירים בירושלים ביולי 2005, מתוך מטרה לבנות סטודיו-גלובלי ולאפשר פורום רחב לאמנים ולאחרים המעוניינים בפעילותו. הרעיון המרכזי העומד מאחורי ברבור הוא האמונה שלנו בחשיבותו של דו-שיח ושיתוף פעולה בחברה בכלל ובמיוחד בין אמנים.

לאתר הבית
שיריזלי 8, נחלאות, ירושלים
054-456-7856
info@barbur.org
א'-ה' 20:00-16:00, ו' 14:00-11:00
78, 75, 74 ,66 , 66א, 32, א19, 19, 17,18 ,13
תחנת הדוידקה
הצג מפה גדולה יותר
X