הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

סוכת המפגש והשלום – The Peace Sukkah

25.9.13 - 15.9.13

אמן: אמנים שונים
אוצרות: קבוצת מוסללה

לכבוד סוכות וכחלק מ The Jerusalem Biennale הביאנלה של ירושלים אנו נקים בנקודת המפגש סוכה קהילתית פתוחה. הסוכה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין תנועת ארץ שלום ו-Muslala Artrax

"פרוש עלינו סוכת שלומך – סוכת שלום ובטחון"

אנו שמחים להזמין אתכם זו השנה הרביעית לסוכה הקהילתית במוסררה. השנה תוקם הסוכה בשטח נקודת המפגש, המקום בו כל העולמות מתחברים. בואו לקחת חלק בהקמה והקישוט, להתארח בסוכה שהיא גם יצירת אמנות, להשתתף בסדנאות ובארועים הרבים שלכולם מטרה אחת – לאפשר למשך שבוע אחד לצאת מהמקום המוכר ולהפתח, לפגוש ולהכיר מסורת נפלאה, שכנים חדשים או ישנים,תרבויות, שפות ודעות. בסוכה יוגש כיבוד קל ואם תרצו – יש אפילו אפשרות לינה.
לוחות זמנים מדוייקים יתפרסמו בקרוב אבל בינתיים, נא לרשום ביומן :

15-17.9 – ראשון – שלישי
מדי יום בין 16:00-20:00 נקים את הסוכה יחד. אמנים ויוצרים יעבירו סדנאות בהן ניצור את מעטפת הסוכה והקישוטים מחומרים ממוחזרים.

18.9 – ערב החג – פתיחה חגיגית וארוחת ערב משותפת

20-21.9 שבת שלום – בואו להעביר איתנו את השבת של ה-21 לספטמבר, יום השוויון בין היום והלילה, יום השלום העולמי. תפילה ולימוד של טקסטים מן המקורות שלנו ושלהם, מדיטציה, יוגה ושירה מקודשת.

22-25 חול המועד סוכות – סדנאות וארועים, לו"ז מדויק יפורט בהמשך

Top

123123

פרויקט מוסללה מזמין לפעולה שיטוט ומחקר. למעשה, למספר בלתי מוגבל של פעולות שהמכנה המשותף להן הוא מיקומן – לאורך אזור התפר הירושלמי. שונות הן התגובות לאותו קו ידוע אך לא נראה- ישנם אלו שבשבילם הוא רק כביש סואן, דרך מהירה מא' לב', אחרים בוחרים לחצות אותו מדי יום -רמזור, חפירות הרכבת הקלה והנה, עולם אחר. יש את אלו שמתכחשים לו, אינם רואים או מכירים בקיומו בתקווה שאולי יעלם וישכח. וישנם אלו שחיים אותו ולצידו.

לאתר הבית
נקודת המפגש רחוב הע"ח פינת רחוב הצנחנים
052.4678155
info@muslala.org
18:00-23:00
1,19
תחנות שער שכם או כיכר ספרא
הצג מפה גדולה יותר
X