הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

פוטופואטיקה 4 | גזר דין גוף

23.10.14 עד דצמבר 2014

אמן: קבוצתית
אוצרות: מיכל טוביאס ואיתי עקירב

פתיחת עונת התערוכות במוסררה עוסקת זו השנה הרביעית במפגש בין צילום, וידאו ושירה ומחברת עשייה של צלמים, אמנים, משוררים ואוצרים.

 

"הדבר היחיד שגורם לי להרגיש שאני ראוי לתואר אדם הוא מילים שאני קורא או מוחק. זאת הסיבה שאצלי בתיק יש תמיד ספרי שירה שבלעדיהם אסור לי לצאת מהבית. הם עוזרים לי לא לטעות או ללכת לאיבוד באמצע היום או הרחוב. אבל עכשיו שום משפט מסֵפר אהוב לא מצליח לחלץ אותי מתוגת הבשר. וכל כולי עמוק בצער שנקרא אני. אז אני מוציא אותי קצת לרחוב, למוות, ודופק בעצמי מנה שווארמה בלאפה במקום כדור בראש."

 

בתערוכה "גזר דין גוף", כותרת הלקוחה משם ספר הביכורים של המשורר אופיר נוריאל, ביקשנו לחקור את הגוף כמייצג של אחרות ביחסי אדם-סביבה דרך המדיומים של שירה וצילום. התערוכה שמה דגש על אותם המקומות בהם נוצר דיסוננס בין פנימיותו של הפרט לבין גופו המשייך אותו באופן בלתי רצוני לכלל מסוים, ומנסה לבחון את אפשרות המילוט של האינדיבידואל מתוך אותו ייצוג גופני בו הוא כלוא.

 

משתתפים: איתן בוגנים, הילה בן ארי, ליסה גואצה, שאשא דותן, גל וולינץ, אסיה וקסלר, ראומה חיות, שירן כהן, אופיר נוריאל, רובא אמירה סלאמה, שירה סתיו, יורם קופרמינץ, אהרן שבתאי

 

אוצר ראשי:  אבי סבג

 

 

בערב הפתיחה 23 באוקטובר

 

19:00               קבלת פנים. הגלריה החדשה, הע"ח 9, מוסררה, ירושלים

 

20:00               קריאת שירה ומופע מוזיקלי.

 

                        המשוררים המשתתפים: אהרון שבתאי, שירה סתו, אופיר נוריאל

 

"אוטו-ארוטי" – מוסיקה נובה בקונצרט אקספרמנטלי, טקסטואלי של נשיפה, משיכה, פריטה ומילה. יצירות מאת הלמוט לאכנמן, כריסטיאן וולף ויוני ניב.

משתתפים:

עופר ביימל: כלי הקשה

דן וינשטיין: צ'לו

יוני ניב: ש'ירוטי וחפצים

תום סולוביצ'יק: סקסופון

 

הדימוי הוא עבודה של רובא אמירה סלאמה, ללא כותרת, 2014, הזרקת דיו על נייר, 83×57 ס"מ

Top

הגלריה החדשה בבי"ס מוסררה

בית הספר ממוקם בלב שכונת מוסררה- שכונה ציורית בעלת היסטוריה של מאבק חברתי, שכונת תפר גיאוגרפית ודמוגרפית, המהווה נקודת מפגש תרבותית וחברתית לקהל שוחר אמנות, סטודנטים לאמנות וציבור רחב המבקר בגלריות בית הספר.

לאתר הבית
הע"ח 9, מוסררה / הקמפוס המקצועי, שבטי ישראל 22
02-6286519
‏mollym@musrara-gallery.org.il
א'-ה' 10:00-17:00
רכבת קלה (שער שכם); 18 (שבטי ישראל/אלישע), 1, 3 (שבטי ישראל/הנביאים)
תחנת שער שכם



הצג מפה גדולה יותר

X