הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

פיגומים

3.3.16

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות:

 

 

חודש מרץ עם אירועי "מאסטרס 2016" בבית הנסן

 

התוכנית ללימודי תואר שני בעיצוב, בצלאל, חוגגת את תערוכת הבוגרים הטריים של התואר, באמצעות מספר אירועים מיוחדים שיתרחשו במהלך חודש מרץ תחת הכותרת "מאסטרס 2016". התוכנית הדו- שנתית מכשירה מעצבים ויוצרים יוצאי דופן לתפקידי מנהיגות והובלה בעולם משתנה, ומספקת כלים ומסגרת לימודים לסטודנט/ית כהכנה לתפקידיו החדשים של המעצב: עיצוב תהליכים, עיצוב מערכתי ואסטרטגיה כוללת.

***************

 

 

האירוע שישיק את פעילות "מאסטרס 2016" יהיה פתיחת תערוכת הבוגרים של התואר השני בעיצוב. התערוכה "פיגומים" תיפתח ב-3 במרץ, והיא מרכזת את עבודת 36 הבוגרים בשלושת מסלולי התוכנית – 'אודות עיצוב', 'ניהול עיצוב' ו'עיצוב וטכנולוגיה'. עבודות הבוגרים – שכולם הגיעו לתוכנית התואר השני עם רקע של עשייה – מדגישות את אופייה של תוכנית הלימודים אשר מבקשת להכין את בוגריה להגיב ולפעול בעולם משתנה במהירות על ידי קשר כפול – בין תאוריה לפרקטיקה מחד, ובין תמונת מצב עכשווית על סוגיות חברתיות, כלכליות, סביבתיות ופוליטיות.

 

הרשמה לערב פתיחת תערוכת הבוגרים "פיגומים" (3 במרץ), החל מ-19:30 ועד 23:00 :

https://www.eventbrite.com/e/21628394109

 

Top

בית הנסן - מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה

מודל העשייה במעמותה מבוסס על שיתוף ידע ועזרה הדדית: לימוד, ביקורת, תצוגה ויצירה שמתמקדים בטכנולוגיה ובמדיה ושומרים על עצמאות אמנותית בניסיון לקיים אפשרות של תרבות אחרת, שמפתחת תהליכי עומק, משוחחת ומתדיינת עם הסביבה, בתגובה לתרבות הבידורית והפסטיבלית והרוח הצרכנית השולטות בעיר. המתחם החדש, חללי המרתף של בית הנסן, בית החולים למצורעים לשעבר, ישמש כסדנאות לאמנים, חדר וידיאו, חדר סאונד, חדר הקרנה, חללי תצוגה ומרכז לימוד ומפגש
לאתר הבית
מעמותה בבית הנסן: גדליהו אלון 14 ירושלים, קומת מרתף
02-5630182
liat@funia.co.il ליאת כהן
ימים ג-ו, 10:00-14:00
13, 18
הצג מפה גדולה יותר
X