הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

קווי דמיון

פתיחה: 4.7.19 - נעילה:

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: טל שוורץ, חן חייפץ

משתתפים: אביגיל יונגה, אוסי ולד, ריקרדו ורד סחיים, מורן סומר, אורי גולדברג, אופק שמר, עדה רימון, איבונה חמיילבסקה, אילנית שמיע, אליהו אריק בוקובזה, אלכס קלקסבר, אלעד שולץ, שחם רובין, בל שפיר, גיא טרפלר, דפנה אוודיש, טל קנטור, יטבת ערבה, ים מטרסו, ינון לן, יעל רייספלד, נופר שוייצר, מור גלפרין, אופיר לוי, הדס כהן, מעין סופיה ויסטוב, נעמה שוחט, שלומית פוגל, עומר שרון, דניאלה שניצר, רעות בורץ, שלומי יוסף, שקד אלדר, אלכסיי זכרוב, ניר פילוסוף, אור בר-אל, גלית מובשוביץ

 

התערוכה "קווי דמיון" מבקשת לעמוד על הקשרים והמפגשים בין צילום, אנימציה ואיור דרך עבודותיהם של יוצרים עכשוויים, מקומיים ובינלאומיים.

 

בליבה של התערוכה תהליכים של יצירת נרטיבים חלופיים בדויים למציאות היסטורית או ביוגרפית, בהם אלמנטים מאותה מציאות נשזרים לתוך עבודה חדשה. תמונת העולם הספק-בדיוני שנוצרת מעלה שאלות אודות הקו הדק העובר בין מה שהיה לבין מה שיכול היה להיות.

 

בעבודות המוצגות בתערוכה נעשה שימוש בחומרים הלקוחים מעולם הצילום, אך בתהליך העבודה של היוצרים והיוצרות הם עוברים מטמורפוזה – מותמרים, מותקים, מתפרקים או מפורקים, מנוכסים ומורכבים מחדש.

 

בחלק מן העבודות תצלומים משמשים כהשראה, כנקודת מוצא ליצירה חדשה לחלוטין, בחלקן הם משמשים כחומר גלם – מפורקים לחלוטין או עוברים תהליך של ריבוד. חלק מעבודות האנימציה נוצרו בטכניקת הרוטוסקופ – איור ידני או דיגיטלי על גבי החומר המצולם פריים אחר פריים, ואחרות נעשו בטכניקת הסטופ-מושן המתבססת על פעולת הצילום. ישנם יוצרים שאף פיתחו טכניקה חדשה וייחודית לשילוב צילום ואנימציה.

 

לצד העבודות המוגמרות מוצגים בתערוכה גם תהליכי העבודה של היוצרים, מתוך רצון להפנות מבט חוקר אל "מאחורי הקלעים" של התחום, אל גלגלי השיניים ומנגנוני התנועה של האנימציה והאיור.

 

Top

גלריה עזריאלי במכללת הדסה

לאתר הבית
הנביאים 39
02-6291911
Azrieligallery@gmail.com
א'-ה' 10:00-19:00, ו' 10:00-13:00
1, 66, 17, 19, 19א, 17, 18, 19, 19א, 7, 8, 38, 13, 34, 34א, 22, 32, 71, 72, 74, 75, 77, 77א, 78, 78א
תחנת יפו מרכז
X