הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

קול, דברים

29.5.14 - 25.6.14

אמן: יורם בוזגלו
אוצרות: דורין יחזקאל, טל שוורץ

התערוכה של יורם בוזגלו הנפתחת בימים אלה בגלריית החוג לתקשורת צילומית היא מפגש בין דורי של צלם ואמן ותיק בוגר מכללת הדסה עם שתי אוצרות סטודנטיות החוג לתקשורת צילומית מסלול אוצרות ומודלים חזותיים.

"מה שמאפיין יותר מכל את העבודה האמנותית של יורם הוא החיפוש,התשוקה ליצור, שאילת השאלות המתמדת.
יורם בוזגלו צלם ואמן עם עשייה ארוכת שנים בתחום הצילום המסחרי.( בוגר הדסה שנות ה-80)
לצד העבודה המסחרית המשגשגת ,פעל כאמן רב תחומי – מרישומי פחם דרך צילום ועד הפקה של סרטים תיעודיים. יורם בוזגלו ניחן ברגישות, בדיוק ובסקרנות הניכרים בעבודתו

בחירת הנושאים, האווירה, התהליך והדרך הם אלה היוצרים את התמונה שהיא גם תמונת עולמו הפנימי של יוצר. זהו צילום חף מפחד: מחוסר דיוק או פיקסול או היעדר פוקוס.
צילומיו של בוזגלו מבטאים הבנה עמוקה של מדיום הצילום. גישתו לצילום מהדהדת צייר החוקר טכניקות חדשות, ומתייחס לתמונה שהוא יוצר כאל מגרש משחקים בו ניסוי וטעייה הם הם העיקר.

התערוכה מציגה עבודות מתקופות חיים שונות, היא אינה עושה הפרדה בין מדיום למדיום, אלא נותנת את הבמה ליורם האמן על כל גווניו ומורכבותו.

גם ההקשרים היהודיים והנוכחות של התהליכים האישיים שעוברים על האמן בחייו מקבלים ביטוי בתוך גוף העבודות המוצג. שאלות מסדר השיח האמוני משתרגות לתוך העולם האמנותי ומנסות לייצר תערוכה שהיא כעין דף גמרא."

 

Top

הגלריה לצילום לזכרו של יוסי נחמיאס בחוג לתקשורת צילומית

הגלריה בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה  נחנכה בחודש נובמבר  2009.  בצד היותה אתר לתערוכות מתחלפות, הגלריה משמשת במה להתנסות לימודית למרצים ולסטודנטים  וכמקום למפגש עם אמנים מציגים. אוצרי החוג הם המרצים בו. בשנים 2012-2010 מציגים בתערוכה אמנים תהליכי עבודה במסגרת סדרת תערוכות בשם "מאחורי הקלעים" שאוצרת יהודית גואטה. בשנים 2012 ו2012 השתתפה הגלריה באירועי בתרבות "מנופים". התערוכות בשנים אלה מוצגות בתמיכת חברת אפסון.

לאתר הבית
רחוב הנביאים 37
02-6291950
shiron@hadassah.ac.il
ימים א'-ה' 10:00-18:00
60, 6, 6א,
הרכבת הקלה תחנות ספרא ויפו מרכז


הצג מפה גדולה יותר

X