הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

פינה

פתיחה: 9.11.18 - נעילה: 28.1.19

אמן: אבינועם שטרנהיים
אוצרות: תמר גיספאן-גרינברג

תערוכת היחיד "פינה" מציגה גוף עבודות חדש של האמן אבינועם שטרנהיים. פסליו מורכבים בעיקר מ"שיירי" חפצים ואובייקטים שונים שאיבדו מערכם, נזנחו בצדי פחי אשפה ו"נגאלו" על ידי האמן. לעומת עבודותיו הקודמות, שנוצרו בעיקר מתוך תכונות החומרים שמצא, במקבץ העבודות הנוכחי עיקר הדגש הוא על הצורה, ההולכת ומצטללת בפסליו ברוח הסופרמטיביזם. אחדות מהעבודות עוסקות במתח שבין פני השטח של הפסל לפנים הפסל. הצופה מוזמן לבדוק את "הקרביים", את הפרטים, ההתרחשות והתנועה המתקיימים בתוך הפסל לעומת פני השטח ה"נקיים" שלו וביחס אליהם. כך או כך ההומור הוא חלק בלתי נפרד מעבודתו.

 

ב-27.12.18 יתקיימו שני אירועי סאונד במסגרת התערוכות: 

"הם פוחדים מן החשיכה יותר ממני" וקלקונטקט במופע מיוחד לגלריה

לבוא להביט בציור בגלריה, להעניק לו את כל הריכוז, להפנות לו את הגב מיד אח"כ. כל דבר חדש שנאמר הוא שברירי עד לא קיים. ההרכב האודיוויזואלי ואקלקונטקט (מרקו מילבסקי: תופים ואלקטרוניקה, אייל ללי ביטון: ויז'ואלז ואלקטרוניקה, תומר דמסקי: שירה ואלקטרוניקה) מבית ההפקות הירושלמי Excessive Productions ממקם את עצמו מחדש בחללים שמדברים בעד עצמם ומכריח את הסיטואציה לשאול את עצמה מהי.

מיד אחריו הופעה של הצמד – Suicidal Furniture (אבינועם שטרנהיים ואלכס לוי).

 

צילום: שי הלוי

Top

הגלריה החדשה – סדנאות האמנים אצטדיון טדי

היא מרכז עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית של עיריית ירושלים, הפועל קרוב לעשרים שנה במטרה לקדם את תחום האמנות החזותית בירושלים ולעודד אמנים צעירים ומבטיחים להישאר בעיר וליצור בה. המתחם, הממוקם בחלל פנימי תחת הטריבונות באצטדיון הכדורגל הירושלמי ע"ש טדי, כולל 19 חללי עבודה העומדים לרשות אמנים ירושלמים מובילים בארץ ובעולם. במקום פועלת גלריה מקצועית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית.
לאתר הבית
אצטדיון טדי שער 22 (אגודת ספורט ביתר 1)
02-5834272
newgallery@jerusalem.muni.il
ג' 11:00-14:00, 17:00-20:00, ו' 10:00-14:00
4, 5, 6, 14, 31, 33, 77, 361, 362
תערוכות מציגות:
X