הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

מישהו פתח והלך

פתיחה: 28.10.20 - נעילה: 10.12.20

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: נאוה ט' ברזני

★★ פתיחת תערוכה מקוונת עם האוצרת נאוה ט' ברזני ואורחים נוספים בגלריה לאמנות במכללה על שם דוד ילין, ביום רביעי, 28.10, בשעה 18:00 ★★

להרשמה ללא תשלום

 

מישהו פתח והלך והכל מצוי איפשהו באיזה אמצע. בחלל ארעי משותף נוצר שיח תלוי הקשר ומתחוללת התהוללות של ניירות ושל משטחים, חלקם גלויים, חלקם סמויים. מסופר כאן סיפור על ארעיות, על נדידה בין גבולות, על זהות, על שליטה ועל חוסר שליטה. אז מישהו פתח בעמוד מסוים והלך והותיר יבשת אחת, סימון משותף. מעין קיבוץ גלויות של דרמות אנושיות וחייתיות.

 

אמנים/ות: אתי אברג'ל, חנן אופנר, עינת אמיר, ימימה ארגז, ישראל ארלנגר, מיכאל בן אבו, ירמי עדני.

 

ירמי עדני, סוס ורוכבו, 2020, טכניקה מעורבת, 24X36 ס"מ 

Top

הגלריה לאמנות במכללה לחינוך על שם דוד ילין

ככל שהדינמיקה בחברה הישראלית הופכת ליותר ויותר רב-תרבותית ומסוכסכת, כך הולך ומתחזק מעמדה של האמנות כערוץ משמעותי להבעה עצמית, לפרשנות ולביקורת חברתית. הגלריה לאמנות במכללה ע"ש דוד ילין מציגה אמנות ישראלית-מקומית שבוחנת נושאי ליבה מהותיים בחברה ובתרבות, משקפת אותם ומציבה מראה לעיני המתבונן. כגלריה שמצויה בתחומיה של מכללה לחינוך, היא פועלת מתוך גישה דינמית המשלבת בחינה מתמדת ושיקוף של נושאים חברתיים-תרבותיים המשפיעים על האמנות ולהיפך. חלל הגלריה, שמשמש גם את הסטודנטים שבאים בשעריה של המכללה, מהווה פלטפורמה דינמית למחקר, לחשיבה ולנקודת מפגש בין דעות, תרבויות, מסורות ועוד.
לאתר הבית
מעגל בית המדרש 7, בית הכרם, ירושלים
02-6587525
navatbarazani@gmail.com
א'- ה' 18:00-10:00
א', 16, 21, 33, 50
תחנת החלוץ
X