הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

מה אמרת?

פתיחה: 4.4.21 - נעילה: 21.5.21

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: אלפא חיימוב

אמנים משתתפים: אבינועם שטרנהיים \\ הלל רומן \\ רון חן \\ מארק יאשאייב \\ נטלי אילון \\ אלכס בן ארי

 

אירוע בתערוכה יתקיים ביום רביעי 28/4, בשעה 20:00, פרטים מלאים בהמשך.

 

התערוכה "מה אמרת?" נולדה בימים בהם תקשורת אנושית תלויה יותר מתמיד באיכות האינטרנט וביכולת לפענח הבעה אנושית מעבר להפרעות בקליטת אותות. התערוכה עוסקת במסרים מטושטשים ושבורים, חושים שמתרגמים רגשות וכוונות באופן שגוי מבעד למסכים, ובריחוק חברתי בעולם טכנולוגי.

 

חלק מהדימויים בתערוכה לוקטו באקראיות מתוך המרשתת כצילומים, ותורגמו על ידי האמנים במדיומים ידניים של ציור בצבעי שמן או פחם. דימויים אחרים עוסקים באיברי ומתקני הקליטה עצמם, אנושיים או מלאכותיים: עיניים, משדרים ואנטנות – העשויים מחומרים רכים ובלתי-טכנולוגיים בעליל ועל כן כאלה שאינם מסוגלים לקלוט או לשדר מסרים כלל.

 

היוצרים קוראים תגר על הטכנולוגיה, המגשרת על מרחקי ענק בקלילות, ומאפשרת ליצר דימוי באיכות וחדות פנומנאליים, אך לעיתים מפוררת את האינטימי ואת האנושי. ואולי זו קריאת תגר אִיקוֹנוֹקְלָסטית, שמאחוריה תביעה לפנות לעצמינו מקום שקט בחברת אדם או שניים הקרובים לנו, ולו לכמה דקות, מול מבול הדימויים והמילים השוטף.

 

Top

גלריה ביתא

ביתא - בית לאמנות, חברה ועיר, הינו מרכז אמנות עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית בעיריית ירושלים, המרכז הוקם ב-2014 במבנה סיידוף ההיסטורי ברחוב יפו בירושלים, בשכנות לשוק מחנה יהודה. המרכז מהווה בית פעיל לקידום ואירוח יוזמות אמנותיות ומרכז לתיירות אמנותית בירושלים, מתוך רצון לבחון ולעודד את הקשרים בין אמנות, חברה והעיר ירושלים על כל גווניה ומורכבותה. הפעילות כוללת: גלריה פעילה לאמנות עכשווית, מפת האמנות של ירושלים שהושקה בימים אלה, סיורי אמנות, קורסי עיצוב ואיור, אתר 360° של חללי אמנות בעיר, אירוח קבע של סדנת העץ של מוסללה, ואאוטליין- שבוע האיור והמילה של ירושלים.
לאתר הבית
רח' יפו 155, בתי סיידוף, ירושלים
02-5953346/8
beitagallery@gmail.com
א'-ה' 9.00-17.00 ימי ו' 10:00-13:00
תחנת "שוק מחנה יהודה"
X