הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

תערוכת בוגרים 2021

פתיחה: 15.7.21 - נעילה: 30.7.21

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות:

תערוכת הבוגרים והבוגרות של בית הספר מוסררה בשנת 2021 , מציגה את התוצרים של בוגרי.ות המחלקות – צילום והתוכנית לצילום בשפה הערבית, תקשורת חזותית ומוזיקה חדשה.

 

בתום שלוש שנות לימודים, מציע כל סטודנט פרויקט מותאם חלל, ועובד עליו בליווי מנחה אישי באמצעות הדמיות והצבות ביניים. לקראת התאריך המיועד, הופך בית ספר מוסררה על כיתותיו השונות למתחם תצוגה עשיר.
התערוכה הרב תחומית של בוגרי ובוגרות מוסררה, מפגישה בין המחלקות השונות ומראה עבודות הנמצאות על קו התפר בין אמנות לטכנולוגיה, תצלומים, תוצרים חזותיים שונים, מיצבי צילום ווידאו מותאמי חלל, פרפורמנס ומיצבי סאונד.
בגלריה ע״ש דרפלר מציגה ריקי ליברו

״בפרוייקט הגמר אני מציגה דיוקנאות עצמיים, סרטון וידיאו מהחתונה שלי ואוביקט רדי מייד מטופל. אני נותנת לדימויים שלי במה, קול וניראות ומייצאת אותם מתוך העולם השמור שלי ומציגה אותם לעיני כל בחלל הגלריה. בתהליך העבודה אני משתמשת בחלל הגג של בית מגורי כמגרש משחקים, ויוצרת בו פרפורמנס צילומי . הגג הוא מרחב ביתי ואינטימי, אך גם ציבורי, ומאפשר לי לפעול בו בין קצוות: בין הפנים לחוץ ובין הסתרה לגילוי. פעולת הצילום מתעדת רגעים כנים שלי עם עצמי, בוראת זהויות, ומשלבת בין העולמות שלי. באמצעותה אני פורמת קודים חברתיים ובו בזמן מתרפקת על התרבות המוכרת לי מהבית. אני עובדת עם ההגבלות הקיימות בעולמי כפלטפורמה פורייה ליצירה- מנכיחה את השבר לצד החלום, ומחפשת באמצעות הפעולה האמנותית גם לקבל לגיטימציה וריפוי.״ מתוך הטקסט על התערוכה.

ריקי ליברו, ללא כותרת, הזרקת דיו
Top

הגלריה ע"ש מורל דרפלר בבי"ס מוסררה

בית הספר ממוקם בלב שכונת מוסררה- שכונה ציורית בעלת היסטוריה של מאבק חברתי, שכונת תפר גיאוגרפית ודמוגרפית, המהווה נקודת מפגש תרבותית וחברתית לקהל שוחר אמנות, סטודנטים לאמנות וציבור רחב המבקר בגלריות בית הספר.

לאתר הבית
רחוב הע"ח 9 בחצר
02-6262568
22ayelet@gmail.com
א-ה בין השעות 10:00-17:00
רכבת קלה עד לכיכר ספרא או שער שכם, קוי אוטובוס 17 ו-19 עד לרחוב הנביאים-ע"ח
הצג מפה גדולה יותר
X