הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

3 תערוכות יחיד

פתיחה: 22.10.21 - נעילה: 24.12.21

אמן: טל גולני, עינת עריף גלנטי ודניאל קיצ'לס
אוצרות: תמר גיספאן גרינברג

 

עינת עריף גלנטי

במרכז תערוכת היחיד של עינת עריף גלנטי עבודת וידאו מונומנטלית, שבה מוקרנת מנדלה מרהיבה המורכבת ממאות תצלומי "ג'אנק פוד". המראה המהפנט והצבעוניות העשירה יוצרים מתח בין הפרטים המרכיבים אותה למכלול העבודה. היצירה עוסקת במזון מהונדס ובממתקים כחלק מעניין ומחקר אסתטי רב שנים של תרבות ותרבות צריכה לצידה.

העבודה נוצרה בתמיכת קרן אוסטרובסקי.

 

טל גולני

גוף עבודותיה החדש של טל גולני מתמקד בנושא האישי ביותר שבו עסקה עד היום. במרכז התערוכה תיעוד של חדרים ופינות בבית סבה וסבתה, שכמו קפא על שמריו מזה מספר שנים, מאז נפטרו. הציורים עוסקים בין היתר בנוכח בבית וכפועל יוצא מזה, בהעדר, בזיכרון האישי ובזיכרון הטכני.

 

דניאל קיצ'לס

במרכז תערוכתו של דניאל קיצ'לס שתי עבודות וידאו וסאונד חדשות. כל עבודה בדרכה ובמאפייניה מבקשת למתוח ולהרחיב את הדיון בנושא "הבניית התרבות הישראלית" וסמליה. קיצ'לס בוחר לעסוק בנעמי שמר, המשוררת והמלחינה ולמעשה "הכוהנת" הבלתי מעורערת של הזמר העברי ובריקוד המעגל כבסיס לריקוד ההורה. 

 

טל גולני, שולחן הכתיבה של סבתא, 120X90, שמן על בד, 2020

Top

הגלריה החדשה – סדנאות האמנים אצטדיון טדי

היא מרכז עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית של עיריית ירושלים, הפועל קרוב לעשרים שנה במטרה לקדם את תחום האמנות החזותית בירושלים ולעודד אמנים צעירים ומבטיחים להישאר בעיר וליצור בה. המתחם, הממוקם בחלל פנימי תחת הטריבונות באצטדיון הכדורגל הירושלמי ע"ש טדי, כולל 19 חללי עבודה העומדים לרשות אמנים ירושלמים מובילים בארץ ובעולם. במקום פועלת גלריה מקצועית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית.
לאתר הבית
אצטדיון טדי (שער 22)
02-5834272
newgallery@jerusalem.muni.il
א', ב', ד', ו': 14:00-10:00 ג', ה': 19:00-15:00 (ובתיאום מראש)
6, 18, 31, 77, 77א', 5, 12, 14, 10
תערוכות מציגות:
X