הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 
15.9 | המערבל – CONVERTER סימה נון, ג'יי למוטה והייפ

יום חמישי | 15.9 | 20:30

★  CONVERTER עם סימה נון מארחת את ג'יי למוטה ומופע פותח של משפחת הייפ הירושלמית ★

"המפעל", רחוב המערביים 3

המופע יחתום פתיחות של תערוכות ואירועים בגלריות במרכז העיר ואת הערב הראשון של כנס ירושלים לאמנות

 

ערב המעבר מדיגיטל לאנלוג יוקדש לסגנון ההיפ הופ המשלב את העבר המוסיקלי דרך סימפולים מלאי נשמה בעודו דוהר אל עבר העתיד עם כל השיכלולים האולפניים שיש.

 

את הערב תפתח ותסגור החבורה הירושלמית משפחת ״הייפ״. הקבוצה שחרטה על דגלה את קידום תרבות ההיפ הופ בג'רוז, תפתח במסיבת תקלוטי דריל, טראפ, גריים וכמובן היפ הופ לצד פריסטייל ראפ בלתי נשכחים אליהם יפרצו גם ראפרים מקומיים ורקדני ברייקדאנס.

 

צילום: טלמש (ג׳יי למוטה), פשה מץ (סימה נון), איתמר גינזבורג (משפחת הייפ)

 

למופע המרכזי תעלה היוצרת והפרפורמרית סימה נון שהפכה לאחד השמות המדוברים בסצנה עם צאת אלבום הבכורה המצליח שלה ״תדברי כבר״ הכולל שיתופי פעולה עם השמות הכי מעניינים בהיפ הופ הישראלי: שקל, מיכאל סוויסה ורביד פלוטניק. היא פרפורמרית עוצמתית ששורפת את הבמה, אומרת את דעתה ללא צנזורה ומציגה היפ הופ בועט וחצוף שמצליח לגעת ולרגש. בזכות כשרונה לשלב בין הפאנק לראפ ולרוק, היא מצליחה ליצור סאונד ייחודי, מובחן ולא מתנצל. במופע על במת Converter היא תגיע עם להיטיה מאלבום הבכורה ושירים חדשים מאלבומה השני שצפוי לצאת בחודשים הקרובים.

 

סימה נון תארח לראשונה את ג'יי למוטה, מפיקה ויוצרת מסקרנת שהוציאה כבר שני מיני אלבומים מצליחים, אלבום נוסף ב2021 עם המפיק היפני בודמונק ושירה ״If you wanna״ אף נבחר לפסקול המשך הסדרה ״אחת שיודעת״. לאחר מסעות בברלין וביפן, עכשיו היא איתנו כאן, כותבת ושרה גם בעברית, ומשתתפת במיטב הפסטיבלים הגדולים בישראל.

 

סימה נון וג'יי למוטה יצאו מהמסך יקפצו למערבל ויצללו האחת לתוך הטרקים של השניה. מילה שלנו – שווה לכם לראות מה יצא מהמפגש המרענן הזה.

 

דיג'יי: שירוטו

מופעי פריצה: בעל זבוב, עדש בדש

צוות הייפ: טדי ופיי

 

ניהול אמנותי: נועה מלמד וזאנה

הפקה: אלינה אלכסה אוסיפובה

ניהול אמנותי פסטיבל מנופים: רינת אדלשטיין

 

 

בתמיכת עיריית ירושלים, אגף תרבות ואמנויות – המחלקה לאמנות חזותית והמחלקה למוסיקה  

 

בחסות

 

 

 


 

Digital to Analog Converter

הגיעה השעה לזוז אחורה, לנוע מעולם הדיגיטל לעולם האנלוג. הגיעה העת לשייט בין אין סוף רגעים מוזיקליים מקריים לבין רגעים טכנולוגיים מדודים וברורים. בחזרה לעתיד.

העולם החברתי מתקדם, או אולי מתרחק – אל עבר פיצול לקהילות. כל אחד או אחת יכולים למצוא  את עצמם כחלק מקהילה וירטואלית ולהתגבש לתוכה, כשבפועל אנחנו בקושי פוגשים א.נשים ברדיוס הממשי הקרוב אלינו.

"המערבל", כשמו, מאפשר חיבור וארגון מחדש של הדברים החשובים באמת, כפי שהיינו רוצות לראות אותם קורים. בירושלים מרובת הקהילות והזהויות, ננסה השנה, באמצעות המוזיקה המקומית הכי לוהטת והמוזיקה הארצית הכי רעננה, לתרגם את מה שקורה ברשת לעולם האמיתי, לחבר בין היכרות מרחוק להיכרות אישית ולאחד בין אמנים ואמניות לקהל שלהם.

רצועת המערבל תוביל אותנו בנבכי המוסיקה האלקטרונית עם כל הטרנספורמטורים האפשריים אל עבר פיטצ'ים של מוזיקת נשמה ועד למוסיקת קסטות חורכת. בתקווה שנצא מהקהילה הוירטואלית ברשת למפגש אנושי מהסוג הקרוב ביותר.

 

למופע DIGITAL עם אקו ומופע פותח: אביזוהר לחצו כאן

 

למופע ANALOG עם אל קאת מארחים את ריף כהן ומסיבת קסטות עם חן אלמליח לחצו כאן

X