הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

צילום, מחול

1.4.14 - 25.5.14

אמן: גדי דגון
אוצרות: יהודית גואטה

טקסט מלווה-מירב  יכין

התערוכה "צילום, מחול " של הצלם האמן גדי דגון נפתחת בימים אלה בגלריית החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה ירושלים..

דגון-. מוסד של איש אחד. מחוייב עד כלות למחול ולתיאטרון בישראל שנים ארוכות. חי במרחב הזה. חי את המרחב הזה. נושם אותו פולט אותו ללא הפסקה. ללא לאות. נוכח בכל החזרות, המופעים, הרגעים שבין לבין. נוכח ברגע ההיוולדות של היצירה, בהתפתחות שלה לאורך עונה/עונות/שנים.
מצלם ללא הרף. מכיר את המופע על פרטי- פרטיו את כל הניואנסים,את האנשים- הרקדנים, את השפה של הגוף של המחול את ההתפתחות את הקשיים. מחוייב לעולם המחול.פועל למענו. חלק ממנו.

 

התערוכה מתמצתת 30 שנה של מבט וקריאת מפה של המחול במאה ה-20 וה-21.
התערוכה קושרת בין ניזנסקי –המיתוס האגדתי ,פינה באוש- מחוללת המהפיכה במחול ואוהד נהרין –המיתוס בהוויתו לוקאלי וגלובלי כאחד. בין תל אביב וברלין. העבודות של גדי דגון מאפשרות התבוננות רבת יופי רגישות ועוצמה אל רגעים אינטימיים מחד ואל רגעי שיא במחול מאידך, ומגדירות את השפה האישית והייחודית של דגון במרחב הצילום בישראל.

Top

הגלריה לצילום לזכרו של יוסי נחמיאס בחוג לתקשורת צילומית

הגלריה בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה  נחנכה בחודש נובמבר  2009.  בצד היותה אתר לתערוכות מתחלפות, הגלריה משמשת במה להתנסות לימודית למרצים ולסטודנטים  וכמקום למפגש עם אמנים מציגים. אוצרי החוג הם המרצים בו. בשנים 2012-2010 מציגים בתערוכה אמנים תהליכי עבודה במסגרת סדרת תערוכות בשם "מאחורי הקלעים" שאוצרת יהודית גואטה. בשנים 2012 ו2012 השתתפה הגלריה באירועי בתרבות "מנופים". התערוכות בשנים אלה מוצגות בתמיכת חברת אפסון.

לאתר הבית
רחוב הנביאים 37
02-6291950
shiron@hadassah.ac.il
ימים א'-ה' 10:00-18:00
60, 6, 6א,
הרכבת הקלה תחנות ספרא ויפו מרכז


הצג מפה גדולה יותר

X