הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

מעונן חלקית

יום שישי 6.2.15 בשעה 11.30 עד 30.4.15

אמן: אריה ברקוביץ
אוצרות:

מקבץ העבודות החדש, אשר יעלה בגלריה דוויק, משכנות שאננים בירושלים, מייצג את תמצית עבודתו של אריה ברקוביץ בשנים האחרונות בשלוש טכניקות: ציור, רישום ופסלי קיר מעץ. זו הפעם הראשונה שברקוביץ מציג את עבודות הרישום ואת שלוש הטכניקות יחד.

הנוף כנושא וצורה עומד במרכז העשייה האמנותית בתערוכה. ברבות מהעבודות הנוף האורבאני נמהל בנוף רגשי/אישי (שנובע מזיכרונות ילדות). בעבודות העץ, ברקוביץ מחבר עבר והווה, חלקי ריהוט מעובדים עם חלקי עץ שנזרקו לפח ונשורת נגרים שאיבדה את חשיבותה. החיבורים  הא- סימטריים יוצרים דימויים של נוף אורבאני או כפרי הנראה תחילה מוכר אבל רחוק מלהיות מוגדר בזמן ומקום. נופיו הם זיכרון אישי וקולקטיבי של בית, עץ, מקום.

הציורים והרישומים מדגישים מצד אחד את הניכור והמתח בין המוכר והנשכח ומצד שני יוצרים סביבה ביתית של חלום ילדות: בית עם ענן, ירח על הגג. הקומפוזיציות בעבודות לא "נוחות", אין שלוה, ישנה תחושה של עננה – מעונן חלקית.

שיח גלריה עם האמן והאוצרת: יום שישי 27.2.15  בשעה 11:30

 

Top

גלריה דואק משכנות שאננים

גלריה דוויק ממוקמת בלב מרכז הכנסים ע"ש קונרד אדנאואר במשכנות שאננים  והינה גלריה ציבורית ללא כוונת רווח. הגלריה נותנת במה לתערוכות אמנות עכשווית של אמנים צעירים וותיקים כאחד תוך התמקדות בסצנת האמנות הירושלמית  וכחלק בלתי נפרד ממנה.

לאתר הבית
בית הארחה משכנות שאננים, ימין משה
02.6292220
hanna@mishkenot.org.il
א'-ש' 20:00-10:0
7, 18, 77, 78, 34


הצג מפה גדולה יותר

X