הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

DE-TECH- בשבח האיטיות

12 ביוני, בשעה 12:00 - 3.7.2015

אמן: קבוצתית
אוצרות: סטודנטים בקורס אוצרות מעשית

יעקב קאופמן-ספרים- צילום-סטודיו יעקב קאופמן  (1)התערוכה DE-TECH עוסקת בהצפה הנובעת מעודף מידע וריבוי דימויים. היא מצביעה גם על השימוש שאנו עושים בטכנולוגיה ככלי להאצת תהליכים, להגברת יעילות ושיפור ביצועים וקוראת לשינוי סדר העדיפויות, להשתהות, התבוננות והרהור. זו קריאה להאטה, לא מתוך התנגדות לטכנולוגיה אלא על ידי שימוש בה באופן רגיש יותר לצרכיו של המין האנושי.

התערוכה מציגה מגוון עבודות של מעצבים ישראלים צעירים וותיקים, שבוחנים את הטכנולוגיה בעולם שבו הקצב נעשה יותר ויותר מואץ. שאלות של זמן, זיכרון, ובעלות עולות מן העבודות ונבחנות לאורו של עולם שבו הטכנולוגיה משמשת אותנו לעיתים קרובות, לשימון המנגנון והאצה ולא להאטה והתאמה אישית.

משתתפים בתערוכה: בני בשן, ערן גל-אור, אילן גרין, עמי דרך ודב גנשורא, שירה זינגר, לי ינור, מיכל כהן, יוני ניב, עודד עזר, ניר עמיר, אמיר צובל, יעקב קאופמן, מירב רוט, קט צ'אפ, גלית שבו, שירה שובל, אריאל בלונדר ו- Thomas Hellum.

את התערוכה אוצרים הסטודנטים במסגרת קורס אוצרות מעשית (בהנחיית מיה דבש), במסלול אודות עיצוב, של התכנית לתואר שני בעיצוב תעשייתי בבצלאל. בקורס זה הסטודנטים עוסקים בכל השלבים השונים של אוצרות תערוכה החל מגיבוש הרעיון, המחקר, איסוף העבודות וכלה בהקמה ועיצוב התערוכה.

שירה זינגר – זכרון דברים

Top

בית הנסן - מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה

בית הנסן הינו מרכז תרבות בין תחומי. הגלריה מתפקדת כמרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה ובה מוצגות תערוכות קבע לצד תערוכות מתחלפות בנושאים הקשורים לעיצוב וטכנולוגיה והקשר ביניהם, תערוכה היסטורית המספרת את סיפור הבית ודייריו ומשלבת בתוכה עבודות אוגמנטד ריאליטי ועוד. בנוסף לאלה פועלים במבנה תוכניות התארים המתקדמים של האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, המרכז לאמנות ומדיה מעמותה, קבוצות מחקר ואמנות שונות בתחומי העיצוב והטכנולוגיה ועוד.
לאתר הבית
רח' גדליהו אלון 14
02-5793702
info@hansen.co.il
א'-ה' – 10:00-18:00, ו' 10:00-14:00
13, 18
הצג מפה גדולה יותר
X