הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

IF

פתיחה 17.2.17 בשעה 11:30 - נעילה 15.5.17

אמן: ג'ניפר בר לב
אוצרות:

ג'ניפר בר לב  מציגה לראשונה במשכנות שאננים ירושלים, מקבץ ייחודי של עבודות, העשויות בטכניקות שונות (הדפס, רישום, ציור, ותבליט), על פורמטים מגוונים כגון: חולצה תפורה מבד כותנה, בד פשתן חשוף, עץ, שמיכת טלאים ועוד. עבודותיה משלבות כתיבת טקסט של מילים, משפטים וביטויים משפת האם של בר לב, אנגלית עם עברית וערבית, השפות הרשמיות בארץ. התערוכה משלבת עבודות מתקופות שונות (החל מסוף שנות השמונים של המאה העשרים ועד היום) שיחד יוצרות נרטיב, משפט תחבירי חדש, המסכם מצד אחד אך מרחיב מצד שני את יצירתה של בר לב לאורך השנים.

בר לב, דרך הטקסטים, הצבעוניות והקומפוזיציות המורכבות מאלמנטים גיאומטריים ודקורטיביים כאחד, מהרהרת בנושאים חברתיים, פוליטיים ואישיים. היא אינה חוששת להעלות החל מחלומות אישיים ועד מחשבות פוליטיות על הבד. בציוריה של בר-לב מתכנסים יחד עולמות שונים ורחוקים זה מזה, הבוראים ומקיימים ביניהם  חיבורים חדשים, מפתיעים ומרתקים. עבודותיה מעלות לדיון שאלות בנוגע לתרבויות ולמסורות מן העבר הלא רחוק, מול אלה המתקיימות גם כיום.

ספיידר ג'רוסלם

ספיידר ג׳רוסלם,2009, אקריליק על דיקט

Top

גלריה דואק משכנות שאננים

גלריה דוויק ממוקמת בלב מרכז הכנסים ע"ש קונרד אדנאואר במשכנות שאננים  והינה גלריה ציבורית ללא כוונת רווח. הגלריה נותנת במה לתערוכות אמנות עכשווית של אמנים צעירים וותיקים כאחד תוך התמקדות בסצנת האמנות הירושלמית  וכחלק בלתי נפרד ממנה.

לאתר הבית
בית הארחה משכנות שאננים, ימין משה
02.6292220
hanna@mishkenot.org.il
א'-ש' 10.00 – 20.00
7, 13,  34, 71, 72, 74, 75, 77, 78
הצג מפה גדולה יותר
X