הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

ABSTRACTION AND PRESENCE

פתיחה 25.5.17 בשעה 13:00 - עד 22.6.17

אמן: פרנצסקה אוררה
אוצרות: יהודית גואטה

,WORK AND RESEARCH INTO INTIMATE SPACE AND OUTER PLACE

.IN SEARCH FOR THE MULTIPLICITY OF THINGS

החוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה שמח לארח את האמנית היזמית והחוקרת  האיטלקיה פרנצסקה אוררה. המפגש מהווה נדבך נוסף בהידוק הקשרים התרבותיים אקדמיים עם האיחוד האירופי.

בתחום האמנות מתנסה פרנצסקה בטכנולוגיה ובמדיה מעורבת, בצילום ובהעברת תמונה. כיזמת, יסדה את  Art Wonder Ltd., סטארט-אפ להגברת חווית הצפייה של  מבקרים במוזיאון באמצעות טכנולוגיות  חדשות של למידה וחיבור. הפרויקט זוכה לתמיכתו של מוזיאון ויקטוריה ואלברט.

במסגרת לימודיה פרנצסקה חוקרת  אינטראקציות בין אנשים בחללים תרבותיים באמצעות  חוויית עיצוב וטכנולוגיות וכלים דיגיטליים.

בעבודתה המוצגת בחוג מתייחסת פרנצסקה למצב אותו היא מגדירה מוח תצפיתי.

המיינד התצפיתי מביא נוכחות במעשה ההתבוננות, אך שומר את הזכות לנוע לעבר הפשטה בכל פעם במידה מסוימת של עצמאות המוח התצפיתי מאפשר לעצמו להסתכל פנימה כמו שהוא עושה כלפי חוץ.

לטענתה אנחנו אף פעם לא מסתכלים רק על דבר אחד; אנחנו תמיד מסתכלים על היחס בין הדברים בתוכנו. המיינד שלנו פעיל ללא הפסקה, מתנועע ללא הרף, כל הזמן מחזיק דברים במעגל סביב עצמו.

זמן קצר לאחר שנוכל לראות, אנו מודעים לכך שאנו יכולים גם להראות. המבט של האחר משתלב עם המבט שלנו התחברות זו מייצרת מצב בו אנו חלק מעולם בלתי נראה זה.

הזמנה 2

Top

הגלריה לצילום לזכרו של יוסי נחמיאס בחוג לתקשורת צילומית

הגלריה בחוג לתקשורת צילומית במכללה האקדמית הדסה  נחנכה בחודש נובמבר  2009.  בצד היותה אתר לתערוכות מתחלפות, הגלריה משמשת במה להתנסות לימודית למרצים ולסטודנטים  וכמקום למפגש עם אמנים מציגים. אוצרי החוג הם המרצים בו. בשנים 2012-2010 מציגים בתערוכה אמנים תהליכי עבודה במסגרת סדרת תערוכות בשם "מאחורי הקלעים" שאוצרת יהודית גואטה. בשנים 2012 ו2012 השתתפה הגלריה באירועי בתרבות "מנופים". התערוכות בשנים אלה מוצגות בתמיכת חברת אפסון.

לאתר הבית
המכללה האקדמית הדסה, רחוב הנביאים 37, ירושלים
02-6291950
doronal@hadassah.ac.il
א'-ה', 18:00-10:00
הרכבת הקלה של ירושלים
הרכבת הקלה, תחנת יפו מרכז
הצג מפה גדולה יותר
X