הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

HOME/GUEST

פתיחה 9.6.18 בשעה 12:00 - נעילה 13.7.18

אמן: תערוכה קבוצתית
אוצרות: תמר גיספאן - גרינברג

אמנים משתתפים: חנאן אבו חוסיין ורונה צ'רניקה, מתן בן טולילה ורעות אסימיני, שרה בנינגה ואלי חורש, רויטל כהן ורפי וולך, אלה כהן ונסובר ודן אורימיאן, איילה לנדאו ואלעד לרום, אילה פוקס וענבר בן-ישי, ליאון צרפתי וצבי טולקובסקי, אלון קדם וזוהר גוטסמן, יונתן רון ואשחר חנוך קלינגבייל, רנאטה ריבקין וטליה טוקטלי

 

התערוכה הקבוצתית מבקשת להציג עבודות חדשות של אמני הסדנאות ושל אמנים אורחים שהוזמנו על ידיהם להציג במגרשם הביתי – הגלריה החדשה, סדנאות האמנים שמתחת לטריבונות אצטדיון טדי. מלבד ההערכה המקצועית והחברית שאמני הסדנאות רוחשים לחבריהם האורחים, הם מצאו עניין בבדיקת תמות המשותפות להם ולאורחיהם, בחנו את מידת הקרבה ביניהם בתחומי העניין והעשייה כהזדמנות להציג יחד.

 

התערוכה כוללת אחת-עשרה הצבות של צמדי אמנים. הקשר הרעיוני, הנושאי או הצורני בין העבודות של כל צמד מציע התבוננות מחודשת על כל אחת מהן ועל מכלול העבודות שבהצבה המשותפת.

 

אלי חורש, ללא כותרת, 2015

Top

הגלריה החדשה – סדנאות האמנים אצטדיון טדי

היא מרכז עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית של עיריית ירושלים, הפועל קרוב לעשרים שנה במטרה לקדם את תחום האמנות החזותית בירושלים ולעודד אמנים צעירים ומבטיחים להישאר בעיר וליצור בה. המתחם, הממוקם בחלל פנימי תחת הטריבונות באצטדיון הכדורגל הירושלמי ע"ש טדי, כולל 19 חללי עבודה העומדים לרשות אמנים ירושלמים מובילים בארץ ובעולם. במקום פועלת גלריה מקצועית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנות עכשווית.
לאתר הבית
אצטדיון טדי שער 22 (אגודת ספורט ביתר 1)
02-5834272
newgallery@jerusalem.muni.il
ג' 14:00-11:00; 19:30-16:30 , ו' 14:00-10:00
6,16,17,31
תערוכות מציגות:
X