הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 

חזרה פתוחה

פתיחה: 17.08.22 - נעילה: 20.10.22

אמן: נעם ונקרט, איילה לנדאו, יניב שמעוני, ניב תשבי
אוצרות: אביטל וכסלר

מרחבי חיים שונים נבחנים בתערוכה כזירת תיאטרון: זיכרון ילדות תל אביבי, יחסים במשפחה הגרעינית, חדר מיטות זוגי פנטסטי, וגם סצנת בהלה באולם תיאטרון היסטורי. כל אלה משמשים כסט, תפאורה להתרחשות שהצופה יכול לפעול בה. המושג "חזרה פתוחה" שאול מעולם הבמה – רגע לפני שההצגה עולה רשמית ומהודקת, הקהל יכול להיחשף להכנות, להתלבטויות, לטעויות ולכל מה שמתרחש "מאחורי הקלעים", באזור הזמן שבו עוד אפשר לשנות. הקהל בתערוכה מוזמן להפוך לעובד במה או לשחקן בהצגה שמתקיימת באזורים רגשיים טעונים מוכרים או זרים. דרך מילוי תפקיד בסצנה של מישהו אחר, פותחת התערוכה שאלות על משחקי תפקידים חוזרים וחדשים בחיים האישיים. 

 

הבית בדרכים עקיפות – אירוע פרפורמנס בתערוכה

יום רביעי 14.9 בשעה 21:00

 

אורי יששכר ודורי כהן פרסטר מתמקמים בגלריה ביתא בתערוכה "חזרה פתוחה" ויוצאים לפעולה משותפת. מסע רגיש, נזיל וטובעני, בין מערכות יחסים משפחתיות ומרחבים סימליים וחופשיים.

 

דורי כהן פורסטר, יוצרת בתחומי הגוף, החומר והחלל, בוגרת ביה"ס לתאטרון חזותי

אורי יששכר, יוצר, רקדן וכוריאוגרף, בוגר בית הספר לתיאטרון חזותי

 

איילה לנדאו, בלהות, פרט ממיצב, 2022

Top

גלריה ביתא

ביתא - בית לאמנות, חברה ועיר, הינו מרכז אמנות עירוני של המחלקה לאמנות פלסטית בעיריית ירושלים, המרכז הוקם ב-2014 במבנה סיידוף ההיסטורי ברחוב יפו בירושלים, בשכנות לשוק מחנה יהודה. המרכז מהווה בית פעיל לקידום ואירוח יוזמות אמנותיות ומרכז לתיירות אמנותית בירושלים, מתוך רצון לבחון ולעודד את הקשרים בין אמנות, חברה והעיר ירושלים על כל גווניה ומורכבותה. הפעילות כוללת: גלריה פעילה לאמנות עכשווית, מפת האמנות של ירושלים שהושקה בימים אלה, סיורי אמנות, קורסי עיצוב ואיור, אתר 360° של חללי אמנות בעיר, אירוח קבע של סדנת העץ של מוסללה, ואאוטליין- שבוע האיור והמילה של ירושלים.
רח' יפו 155, בתי סיידוף, ירושלים
02-5953346/8
beitajerusalem@gmail.com
א-ה 09:00-17:00, ימי ו 10:00-13:00
תחנת שוק מחנה יהודה או הטורים
X