הניוזלטר של מנופים השארו מעודכנים. תמיד

 > 
13.9 | המערבל – DIGITAL עם אקו ומופע פותח: אביזוהר

יום שלישי | 13.9 | 21:30

★ DIGITAL עם אקו ומופע פותח: אביזוהר ★

על הגג של סדנאות האמנים תלפיות, רח' האומן 26

המופע הפותח של המערבל בסימן דיגיטל לרגל חגיגות העשור למגזין האמנות המקוון הרמה

 

את ערב פתיחת הפסטיבל וחגיגות העשור למגזין הרמה יפתח האמן המולטי-דיסיפלינרי איציק גיל אביזוהר עם פרויקט הסולו שלו – קו פרשת המים. אלבום ביכורים זה יצא דרך הלייבל המוערך Entr’acte. זהו אלבום אישי, יומן מסע המתעד רגעים קוטביים של רגשות מעורבים ומצבי תודעה הזורמים אל תוך פסיכדליה סונארית חוצת ז'אנרים וגבולות.

 

אביזוהר, ייצר בלייב באמצעות פופ אפ סטודיו את האיזון שבין אלקטרוני לאקוסטי, בין רעש לאמביאנט ובין אלתור לבין הידוע מראש. בעזרת שרשרת של מחוללי סאונד ומעבדי סאונד הוא יתזמר סיפור מוזיקלי וייקח את הקהל לטיול במימדים עשירים ועלילות מתעתעות.

 

צילום: גיא נחום לוי (אקו), תמיר פיינגולד (אביזוהר)

 

למופע המרכזי תעלה ותבוא הזמרת והמפיקה אקו כשאת הסנר והמצילות יחליפו תופים אלקטרוניים ומחשב. בגיבוי הרכב מוזיקלי מעולה התופים יתנו ביט בסטייל, הבסים יהיו שמנמנים, הסאונד מלא ושופע ואקו אחת תרחף מעל הכל.

 

אקו, תופעה שפרצה לחיינו לפני כשש שנים, הפכה במהרה לאחת הזמרות והפרפורמריות הטובות ביותר שראתה הסצנה המקומית. גולשת על תדרים טובים, אקו מגיעה להרים את המסיבה עם לייב מלא באנרגיה ושיקח איתה את הקהל למחוזות גבוהים.

 

ניהול אמנותי: נועה מלמד וזאנה

הפקה: אלינה אלכסה אוסיפובה

ניהול אמנותי פסטיבל מנופים: רינת אדלשטיין

 

 

 

בתמיכת עיריית ירושלים, אגף תרבות ואמנויות – המחלקה לאמנות חזותית והמחלקה למוסיקה  

 

בחסות

 

 

 


 

Digital to Analog Converter

הגיעה השעה לזוז אחורה, לנוע מעולם הדיגיטל לעולם האנלוג. הגיעה העת לשייט בין אין סוף רגעים מוזיקליים מקריים לבין רגעים טכנולוגיים מדודים וברורים. בחזרה לעתיד.

העולם החברתי מתקדם, או אולי מתרחק – אל עבר פיצול לקהילות. כל אחד או אחת יכולים למצוא  את עצמם כחלק מקהילה וירטואלית ולהתגבש לתוכה, כשבפועל אנחנו בקושי פוגשים א.נשים ברדיוס הממשי הקרוב אלינו.

"המערבל", כשמו, מאפשר חיבור וארגון מחדש של הדברים החשובים באמת, כפי שהיינו רוצות לראות אותם קורים. בירושלים מרובת הקהילות והזהויות, ננסה השנה, באמצעות המוזיקה המקומית הכי לוהטת והמוזיקה הארצית הכי רעננה, לתרגם את מה שקורה ברשת לעולם האמיתי, לחבר בין היכרות מרחוק להיכרות אישית ולאחד בין אמנים ואמניות לקהל שלהם.

רצועת המערבל תוביל אותנו בנבכי המוסיקה האלקטרונית עם כל הטרנספורמטורים האפשריים אל עבר פיטצ'ים של מוזיקת נשמה ועד למוסיקת קסטות חורכת. בתקווה שנצא מהקהילה הוירטואלית ברשת למפגש אנושי מהסוג הקרוב ביותר.

 

למופע CONVERTER עם סימה נון מארחת את ג'יי למוטה ומופע פותח של משפחת הייפ הירושלמית לחצו כאן

 

למופע ANALOG עם אל קאת מארחים את ריף כהן ומסיבת קסטות עם חן אלמליח לחצו כאן

X